Výuka cizích jazyků
Vyučuje Anglický jazyk a Německý jazyk od roku 2001
- každoročně se zúčastňuje jazykových i dalších vzdělávacích akcí (SGUN – vzdělávací akce NJ, British Council – vzdělávací akce AJ a další)
- Je absolventkou kurzu Italštiny – un “Corso di Lingua Italiana” na Piccola Universitá Italiana v Tropee (2019)
- je členem české komunity 3 Principů (3P CZ) – Porozumění mysli z.s. (od 03/2023)
- Je členem 3 Principles Global Community – 3PGC (od 03/2022) a 3P DACH – DIE DEUTSCHSPRACHIGE DREI PRINZIPIEN COMMUNITY (od jaro/2021) a pracuje pro Heartfelt Presence Organization (od 12/2020)
- Pravidelně se zúčastňuje vzdělávacích akcí a seminářů se zaměřením na transformativní koučink – 3 PRINCIPY (3P CZ Porozumění mysli, Swier Miedema, 3P D-A-CH, 3PGC, Michael Neill, Tracy Gerathy and Peter Sleigh, Heartfelt Presence Organization, Centrum změn)
- Je absolventkou Akademie Psychology of Mind – Certifikovaný transformativní kouč (2018)
- Je absolventkou Pedagogické fakulty University Karlovy (2013) s tématem DP Výuka cizího jazyka v primární škole.
- Zaměřuje se na všechny věkové skupiny tj. děti 1. i 2. stupeň, mládež i dospělé v návaznosti na Společný evropský referenční rámec pro jazyky (SERR); = Common European Framework (CEFR); = Gemeinsamer europäischer Referenzrahmen für Sprachen (GER) .
- Skupiny dětí 1. a 2. stupeň pracují pololetně ve skupinách; ostatní děti, mládež a dospělí individuálně či ve skupinách; rovněž v intenzivních blocích dle domluvy.
- Pro dospělé a mládež organizuje od r. 2019 oblíbený formát kurzů WALK and TALK – SPRECHEN und SPAZIEREN.
- Od r. 2020 organizuje ONLINE kurzy Aj/Nj
- Od r. 2021 nabízí výuku jazyků v kombinaci s mentálním koučinkem
- Od r. 2023 nabízí nově ITALŠTINU pro CESTOVATELE
- dále nabízí INTENZIVNÍ VÝUKU Aj/Nj a/či Mentálního a duševního zdraví – v blocích v průběhu roku a Letní intenzivní kurzy.
- Cena výuky se odvíjí od délky vyučovací jednotky, četnosti výukových bloků, počtu studentů ve skupině,místa výuky (dále viz Ceník kurzů – školních i individuálních ).
- Nabízí zkušenost, individuální přístup, diagnostiku a motivaci pro efektivní zaměření na dosažení konkrétních cílů, průběžné hodnocení výuky; dostupnost (v místě ZŠ, dojezd za studenty – klienty či v místě MK).